• Lżejsza strona dietetyki!

Diety
indywidualne

indywidualne plany żywieniowe w niedowadze, nadwadze i otyłości

Leczenie
żywieniowe

indywidualne plany żywieniowe przy wszelkiego rodzaju chorobach

Żywienie dla szkół
i przedszkoli

Wprowadź nową zdrową kuchnię do swojej placówki

Wykłady
żywieniowe

Wprowadź nową, zdrową kuchnię do swojej placówki

Potrzebujesz diety on-line?

Nie masz czasu odwiedzić nas osobiście? Żaden problem!

Mamy dla Ciebie specjalnie formularz, który pozwoli
dostosować nam specjalny plan żywienia według Twoich potrzeb!

Węglowodanowe słodkie śniadanie :)

Mega wartościowe, szybkie pancakes, które doskonale wpisują się w śniadaniowe menu. Z pięciu składników i niedużym kosztem wykonasz słodki, dający energię na dzień dobry posiłek. W zależności od pory roku, można je podawać z sezonowymi owocami, polane miodem, domową nutellą, musem
czytaj więcej...

Czekoladowe fit ciasto.

Czekoladowiec: wersja fit, czekoladowego ciasta 😀 Bez pieczenia, bez tłuszczów trans, bez cukru, a mimo to dzieci wołają o dokładkę 😂 😂 Słodki smak to zasługa daktyli, bananów, syropu z agawy. Poniżej przepis na bardzo małą porcję (na próbę), ja przygotowałam
czytaj więcej...

Owsianka od serca, na dzień dobry.

Równie szybka w przygotowaniu co tradycyjne kanapki, bardzo wartościowa, syta i dająca energię na cały dzień. Prosta, szybka owsianka na śniadanie. Dla sportowców, dla dzieci, na diecie redukcyjnej i bez diety :) Wystarczy podgrzać mleko, dodać płatki zagotować na małym
czytaj więcej...

Sałatka z tofu.

Tak zwana "sałatka z garści" do pracy lub na kolację. W jej składzie garść roszponki, garść oliwek, garść kostek tofu, garść pomidorków koktajlowych, garść pokrojonej cebuli i 1/4 garści słonecznika :) Przygotowanie: tofu pokroić w kostkę, posypać ulubionymi przyprawami i ziołami (np.
czytaj więcej...

Umów się na bezpłatne badanie!

Badanie składu ciała metodą BIA

668 002 820

Anna Springman

Witam, nazywam się Anna Springman. Skoro tu dotarłeś to znaczy, że interesuje Cię żywienie od łatwiejszej i lżejszej strony. Zgodnie z zasadą „przestań jeść, zacznij się odżywiać” postaram się zmienić Twoje nawyki żywieniowe i pokazać lżejszą stronę dietetyki.

skontaktuj się