• Lżejsza strona dietetyki!

Diety
indywidualne

indywidualne plany żywieniowe w niedowadze, nadwadze i otyłości

Leczenie
żywieniowe

indywidualne plany żywieniowe przy wszelkiego rodzaju chorobach

Żywienie dla szkół
i przedszkoli

Wprowadź nową zdrową kuchnię do swojej placówki

Wykłady
żywieniowe

Wprowadź nową, zdrową kuchnię do swojej placówki

Potrzebujesz diety on-line?

Nie masz czasu odwiedzić nas osobiście? Żaden problem!

Mamy dla Ciebie specjalnie formularz, który pozwoli
dostosować nam specjalny plan żywienia według Twoich potrzeb!

Chłodno ? Na zupy czas.

Krem z dyni i czerwonej soczewicy. Przygotowanie: Cebulę pokroić, dusić w garnku na oleju, dodać dynię pokrojoną w kostkę, podlać wodą. Dusić pod przykryciem do miękkości, dodać soczewicę, rozgotować. Dodać przyprawy do smaku (sól, pieprz, curry), zmiksować na krem
czytaj więcej...

Raffaello bez pieczenia.

Raffaello - kokosowe, słodkie, szybkie w wykonaniu, tylko z 4 składników. Bez pieczenia, bez mąki, bez mleka, bez cukru, a mimo to słodkie i zaskakująco pyszne :)

czytaj więcej...

Truskawki z domową nutellą.

Truskawki z nutellą to czerwcowa, słodka, zdrowa i szybka przekąska na podwieczorek, zwłaszcza gdy dzieci wołają "mamo chcę coś słodkiego" lub gdy nagle mają pojawić się goście.

czytaj więcej...

Gofry orkiszowo-bananowe.

Gofry bananowo - orkiszowe, doskonale wpisują się w weekendowe, śniadaniowe menu jak i na podwieczorek. Wystarczy ozdobić sezonowymi owcami, polać jogurtem, musem owocowym, ozdobić płatkami migdałowymi i mamy świetny, pożywny, wartościowy deser. Produkty: banan 100 g, mąka orkiszowa 2
czytaj więcej...

Umów się na bezpłatne badanie!

Badanie składu ciała metodą BIA

668 002 820

Anna Springman

Witam, nazywam się Anna Springman. Skoro tu dotarłeś to znaczy, że interesuje Cię żywienie od łatwiejszej i lżejszej strony. Zgodnie z zasadą „przestań jeść, zacznij się odżywiać” postaram się zmienić Twoje nawyki żywieniowe i pokazać lżejszą stronę dietetyki.

skontaktuj się