• Lżejsza strona dietetyki!

Diety
indywidualne

indywidualne plany żywieniowe w niedowadze, nadwadze i otyłości

Leczenie
żywieniowe

indywidualne plany żywieniowe przy wszelkiego rodzaju chorobach

Żywienie dla szkół
i przedszkoli

Wprowadź nową zdrową kuchnię do swojej placówki

Wykłady
żywieniowe

Wprowadź nową, zdrową kuchnię do swojej placówki

Potrzebujesz diety on-line?

Nie masz czasu odwiedzić nas osobiście? Żaden problem!

Mamy dla Ciebie specjalnie formularz, który pozwoli
dostosować nam specjalny plan żywienia według Twoich potrzeb!

Pasztet z soczewicy, suszonych pomidorów...

Alternatywa dla tych, których mięsne pasztety nie przekonują, nie smakują, bądź najzwyczajniej się znudziły. Soczewica, po pierwsze jest smaczna, po drugie jest źródłem roślinnego białka, błonnika, potasu, kwasu foliowego czy żelaza. Co ważne charakteryzuje się niską zawartością sodu.
czytaj więcej...

Suplementy dla dzieci – koniecznoś...

W myśl ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z 2006 r. suplementem diety jest środek spożywczy, którego celem nie jest zastąpienie racjonalnej diety dziecka/ dorosłego, ale jedynie jej uzupełnienie. Temat suplementów w żywieniu  człowieka wywołuje różne
czytaj więcej...

Praliny orzechowo – zbożowe, bez p...

Słodkości na jesienne dni: praliny z orzechów, słonecznika, płatków owsianych / gryczanych oraz miodu. Obsypane, w zależności od upodobań kakao, tartą gorzką czekoladą bądź wiórkami kokosowymi, mogą stanowić słodkość nie tylko dla nietolerujących glutenu czy laktozy, ale także energetyczną przekąskę dla sportowców oraz
czytaj więcej...

Ziemniaki, jajko sadzone z kefirem/ maśl...

Okazuje się, że ten prosty obiad jest całkiem wartościowym posiłkiem (dodałabym jeszcze dużą porcję świeżych warzyw). Dla osób spożywających dziennie 1500 kcal, bez alergii i nietolerancji pokarmowych, poniższy przepis wraz ze swoimi wartościami, dobrze wpisuje się w porcję obiadową szczególnie, gdy potrzebny szybki
czytaj więcej...

Umów się na bezpłatne badanie!

Badanie składu ciała metodą BIA

668 002 820

Anna Springman

Witam, nazywam się Anna Springman. Skoro tu dotarłeś to znaczy, że interesuje Cię żywienie od łatwiejszej i lżejszej strony. Zgodnie z zasadą „przestań jeść, zacznij się odżywiać” postaram się zmienić Twoje nawyki żywieniowe i pokazać lżejszą stronę dietetyki.

skontaktuj się