• Lżejsza strona dietetyki!

Diety
indywidualne

indywidualne plany żywieniowe w niedowadze, nadwadze i otyłości

Leczenie
żywieniowe

indywidualne plany żywieniowe przy wszelkiego rodzaju chorobach

Żywienie dla szkół
i przedszkoli

Wprowadź nową zdrową kuchnię do swojej placówki

Wykłady
żywieniowe

Wprowadź nową, zdrową kuchnię do swojej placówki

Potrzebujesz diety on-line?

Nie masz czasu odwiedzić nas osobiście? Żaden problem!

Mamy dla Ciebie specjalnie formularz, który pozwoli
dostosować nam specjalny plan żywienia według Twoich potrzeb!

Trenuj Nordic Walking z Annvitą :)

„W końcu ruch, który sprawia mi przyjemność”. „Schudłam 20 kg. w 5 miesięcy". „Już nie będę śmiał się z żony". „To naprawdę daje w kość". „To jest to! Nareszcie znalazłam sport dla siebie". Wypowiedzi uczestników treningów Nordic Walking. :)

Nordic Walking

czytaj więcej...

Muffinki bakaliowo-owsiane.

Długo szukałam wartościowej i szybkiej podwieczorkowej przekąski lub poczęstunku na nagłą wizytę przyjaciół. I w końcu znalazłam, słodkości, których przygotowanie samego "ciasta" zajmuje 10 minut, a kolejne 30 min. to pieczenie w piekarniku.  Okazało się, że można w ciągu 40 minut przygotować bardzo wartościowy poczęstunek dla gości (zawierający m.
czytaj więcej...

Posiłki potreningowe i rekomendacje poda...

Poniższe rekomendacje zostały wydane m.in. przez DC/AND/ACSM i dotyczą podaży węglowodanów, białek i tłuszczów u osób aktywnych fizycznie jak również zawodowych sportowców. Są to ogólne wytyczne, które powinny zostać dopracowane indywidualnie ze sportowcem, uwzględniając jego całkowite zapotrzebowanie energetyczne, cechy antropometryczne (np.
czytaj więcej...

Zielone pesto z bazylii i orzechów.

Przewaga domowego pesto nad kupnym? To oczywiste! Przede wszystkim znamy skład i wiemy co jemy :) Zatem jak przygotować w domu szybkie, zielone pesto? Wystarczy wszystkie składniki umieścić w pojemniku blendera i zmiksować na gładką masę. Doprawić do smaku przyprawami. Wymieszać
czytaj więcej...

Umów się na bezpłatne badanie!

Badanie składu ciała metodą BIA

668 002 820

Anna Springman

Witam, nazywam się Anna Springman. Skoro tu dotarłeś to znaczy, że interesuje Cię żywienie od łatwiejszej i lżejszej strony. Zgodnie z zasadą „przestań jeść, zacznij się odżywiać” postaram się zmienić Twoje nawyki żywieniowe i pokazać lżejszą stronę dietetyki.

skontaktuj się