Artykuły

Zasada nr 1: Jem regularnie, jem różnorodnie!

Bywa, że tyjesz nie dlatego, że jesz za dużo, tylko jesz nieregularnie, szybko, w pośpiechu, niedbale. Wtedy też nie kontrolujesz jakości spożywanych produktów. Warto pamiętać, że osoba zdrowa powinna spożywać 4-5 posiłków, a przerwy między nimi powinny trwać 3-4 godziny. Zatem nigdy nie omijaj posiłków, nie wychodź z domu bez śniadania i nie kładź się spać bez kolacji ! Zapewnij swojemu organizmowi stały dopływ energii, a to pozytywnie wpłynie na twój metabolizm.

Różnorodność przy planowaniu posiłków polega na wyborze produktów z każdej grupy. To oznacza, że śmiało powinniśmy jeść ziemniaki, owoce, pieczywo czy strączki w odpowiedniej dla każdego ilości . Takie urozmaicenie zapewnia Twojemu organizmowi wszystkie niezbędne składniki ważne do jego sprawnego funkcjonowania.

1

Potrzebujesz diety on-line?

Nie masz czasu odwiedzić nas osobiście? Żaden problem!

Mamy dla Ciebie specjalnie formularz, który pozwoli
dostosować nam specjalny plan żywienia według Twoich potrzeb!

Anna Springman

Witam, nazywam się Anna Springman. Skoro tu dotarłeś to znaczy, że interesuje Cię żywienie od łatwiejszej i lżejszej strony. Zgodnie z zasadą „przestań jeść, zacznij się odżywiać” postaram się zmienić Twoje nawyki żywieniowe i pokazać lżejszą stronę dietetyki.

skontaktuj się