Artykuły

Zasada nr 2: Nie głodzę się !

Z utratą wagi kojarzy nam się najczęściej ograniczenie jedzenia. Wydawać by się mogło, że skoro dostarczam swojemu ciału mniej niż potrzebuje to będzie szczuplejsze, chudsze. Nic bardziej mylnego. To błędne koło. Chudniemy (z wody), usypiamy metabolizm, wyniszczamy się, po czym znowu tyjemy. Organizm zaczyna magazynować każdy najmniejszy posiłek, przestawia się na tryb oszczędzania, „zasypia”. Mówiąc najprościej, aby metabolizm pracował (spalał) należy do niego dorzucać jak do pieca. Aby waga rozsądnie spadała trzeba jej w tym pomagać, jedząc nie głodując. Zatem gdy poczujesz głód warto zjeść dobrą kanapkę w innym razie po godzinie rzucisz się na hamburgera, paczkę chipsów czy czekoladę. Warto mieć przy sobie kilka zdrowych przekąsek, dzięki którym możemy uzupełniać niezbędne składniki. Sprawdź kilka naszych przepisów i odnajdź w nich inspiracje dla siebie!

Kilka zdrowych inspiracji:

Granola – bo warto dobrze zacząć dzień.

Rafaello z kaszy jaglanej.

Kakaowy omlet z orzechami i miodem.

Bananowo – jaglane, bez glutenu, mąki i tłuszczu.

Bananowo – owsiane pancakes bez mąki.

2

Potrzebujesz diety on-line?

Nie masz czasu odwiedzić nas osobiście? Żaden problem!

Mamy dla Ciebie specjalnie formularz, który pozwoli
dostosować nam specjalny plan żywienia według Twoich potrzeb!

Anna Springman

Witam, nazywam się Anna Springman. Skoro tu dotarłeś to znaczy, że interesuje Cię żywienie od łatwiejszej i lżejszej strony. Zgodnie z zasadą „przestań jeść, zacznij się odżywiać” postaram się zmienić Twoje nawyki żywieniowe i pokazać lżejszą stronę dietetyki.

skontaktuj się